Som un grup de amics de La Pobla Llarga amants de la bicicleta tot terreny i de la natura.
Tots els dissabtes a les 8 del matí ens vegem al Parc Don Jose Matias Aragon ,front les escoles, per fer una ruta de BTT .

Si algú vol unir-se a nosaltres està convidat, sols fa falta tenir ganes de fer esport, una btt i una bona condició física per aguantar 50-60 km amb btt.(a i 5 ó 6 € per al esmorzar.)

dilluns, 4 de juliol del 2011

EIXIDA 02/07/2011 RAFOL DE SALEM, ADZENTA D´ALBAIDA, NEVERA DEL BENICADELL, RAFOL DE SALEM..

Quina ruta més bonica ferem este dissabte, crec que el Benicadell és la montanya que més m´agrada de totes les que ens envolten.

Només 5 Punxa-rodes,Javi Company, Javi benavent, Fede,Quique i Jo, hem gaudit d´aquesta ruta dura i molt exigent tècnicament en la que el mínim descuit et pot costar un bon disgust.
La ruta només te 40 km pero no es confieu en tens de sobres i quan acabes estas cansat de tanta trialera i tanta senda i camí trencat, sencillament meravellosa.

Comencem la ruta al Rafol de Salem, aparquem la furgoneta de Quique a la hermita que és aon acaba la ruta, que be que anem en la furgo, gracies Quique, i comencem a pedalejar.
Fem casi tota la ombria del Benicadell per la carretera fins a Otos aon agafem a la pista cap amunt que voreja la montanya. pasem per el castell de Carricola i al encreuament al final de la pista baixem per una trialera a Adzeneta d´Albaida a esmorzar.

Després d´esmorzar comença lo bò, pujem i pujem primer senda després pista, després camí molt trencat, després senda de nou que va a parar a una senda no ciclable de un parell de kilometres que ens deixa a les portes de la nevera del Benicadell, espectaculars les vistes i els paisatges que podem vorer desde ací, estem a 1000m de altitud.
Ara estem al punt més alt, cal baixar per senda fins a la casa forestal i seguint amb la senda fins l´hermita de nou i final de trajecte.

El perfil i unes imatges:

el perfil
 la ruta
la furgoneta de Quiuqe
 Fede carregant les máquines
 Ja esta tot apunt
 el castell de Carricola
Esmorzant al Bar Torero de Adzeneta, molt be per cert.
La nevera, Javi al altra part.

Agafant aire a la nevera, cervesetes no hi haven.

Fede i Javi Benavent

Baixant, al fons el cim  del Benicadell.

Açò és tot, le setmana que ve més.