Som un grup de amics de La Pobla Llarga amants de la bicicleta tot terreny i de la natura.
Tots els dissabtes a les 8 del matí ens vegem al Parc Don Jose Matias Aragon ,front les escoles, per fer una ruta de BTT .

Si algú vol unir-se a nosaltres està convidat, sols fa falta tenir ganes de fer esport, una btt i una bona condició física per aguantar 50-60 km amb btt.(a i 5 ó 6 € per al esmorzar.)

dissabte, 28 d’abril del 2012

EIXIDA DIA 28/04/2012 CANTERA DE BARXETA, SENDA DEL ESCALO, PLA DE CORRALS, MOLLO DE MIRAMAR.

Vaja rutón del 10 que em fet huí, un index IBP de 95AA vos pot donar una idea de la dificultat de una ruta de només 44 kms pero amb 1100 metres de desnivell acumulat.

Em acudit sols 3 bikers este mati, Javi Company, Fede Tormo i Jo, no teniem decidit on anar i em decidit anar a pujar per la cantera de Barxeta a agafar la pista que baixa a la barrera de la pista del Buixcarró.

Aixó  em fet, pero quan estavem dalt em baixat per la senda del escaló, esta senda la varen netejar per al trail de La Mallà de Barxeta i ara està molt be, cal anar en cuidadin en algun tramet, també amb el xavalí que ens hem creuat, encara hi ha que fa cara de susto, i per lo demés una senda de baixada espectacular.
Esta senda dona al barranc de La Pedrusca i de ahí a esmorzar al Pla de Corrals.

Després d´esmorzar la pujada al Molló de Miramar per cremar el bocata de cansalà i cap a casa, baixada de infart a la finca del pinar i per arrodonir la feina encara hem pujat al tir de colom de La Pobla per el Puig Gros.

El perfil i unes imatges;


Intentant pujar per la pista de la barrera.

Parem a agafar un poc de aire.

El camí està perfecte per a la btt.

Senda del escaló.

De ahí li ve el nom, mals escalons no te la condenà.

Açò és tot, el dimarts dia 1 de Maig hi haurà eixida, ja xarrem per quedar en hora i destí.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada