Som un grup de amics de La Pobla Llarga amants de la bicicleta tot terreny i de la natura.
Tots els dissabtes a les 8 del matí ens vegem al Parc Don Jose Matias Aragon ,front les escoles, per fer una ruta de BTT .

Si algú vol unir-se a nosaltres està convidat, sols fa falta tenir ganes de fer esport, una btt i una bona condició física per aguantar 50-60 km amb btt.(a i 5 ó 6 € per al esmorzar.)

diumenge, 4 de setembre del 2011

EIXIDA 03/09/2011 BUIXCARRÓ, SURERES, LLUTXENT

Val molt la pena practicar aquest esport i agafar forma per poder fer rutes com la de avui, una ruta llarga i amb molt de desnivell acumulat pero en la que les vistes i la tranquil·litat que es pot gaudir per la muntanya compensa tots els patiments que podau imaginar.

Hem acudit 7 bikers, Javi Company, Marta, Quique, Javi Benavent, Fede, Paco Peiró i Jo.

Per començar pujada per la cantera del Buixcarró fins a Pinet on abans de baixar agafem la pista que ens du cap a les sureres de Barx, creuem tot el paratge de les sureres i continuem avant, ací podem gaudir de unes vistes espectaculars, estem a casi 700 metres de altitud i podem vorer el mar, amb el Montgó al fons.
Baixada espectacular i molt complicada per el estat de la pista amb molta pedra solta i molts escalons fins a Llutxent on hem esmorzat al Bar Paloma, bon esmorzar acompanyats per el nostre amic Juanri.

Després d´esmorzar pujada al Monestir de Llutxent i agafem direcció a Quatretonda per pujar fins a la planisa i agafar la pista fins al Pla de Corrals, Barxeta i cap a casa a dinar amb 74 kms a les cames i casi 1300 metres de desnivell acumulat.

Perfil de la etapa i unes imatges:

Mirant els paisatges

A les sureres

La pista de les sureres

Bocata de xipirons

El grup esmorzant, males màquines estan fets tots.

Açò és tot, la setmana que ve més, i desitjar tota la sort del mon  als que anem a fer la Marcha Btt Matahombres el diumenge dia 11 de setembre, ja vos heu contaré.