Som un grup de amics de La Pobla Llarga amants de la bicicleta tot terreny i de la natura.
Tots els dissabtes a les 8 del matí ens vegem al Parc Don Jose Matias Aragon ,front les escoles, per fer una ruta de BTT .

Si algú vol unir-se a nosaltres està convidat, sols fa falta tenir ganes de fer esport, una btt i una bona condició física per aguantar 50-60 km amb btt.(a i 5 ó 6 € per al esmorzar.)

diumenge, 15 de maig del 2011

EIXIDA 14/05/2011 SENDA ANDALUSSA, GUADASEQUIES, ROMAGUERA, BARXETA..

Només 3 bikers em anat huí a fer està bonica i dura, érem Javi Company, Ferran i Jo.

Per arrivar a Genoves em triat anar per la finca del pinar per a calfar les cames, després al Genoves a recorrer la Senda Andalussa que és molt divertida i està molt perillosa amb molta pedra solta i algún tramet que cal fer combinat, pero com casi sempre em sortit tots ben parats d´ella.
Una vegada en Alboi em anat a Guadassequies a esmorzar al Bar el Faro.

Després d´esmorzar pujadeta a la ermita de Romaguera i eixim al port de Benigànim, creuant-lo em anat a buscar la cantera de la finca de Perot de pujada de nou fins a la baixada a la cantera de Barxeta i d´allí a casa, bueno al K2 a refrescar primer, cal dir que huí a sigut el primer dissabte que ens ha faltat aigua i que realment hem patit calor, clar que casi 60 km i arrivada a casa a la una del migdia en la que estava caient com pa no tindre calor.

El pefil de la etapa:


Javi i Ferran a la senda andalussa.

Açò és tot, la setmana que ve més i millor, farem una eixideta per fora a Llombai.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada