Som un grup de amics de La Pobla Llarga amants de la bicicleta tot terreny i de la natura.
Tots els dissabtes a les 8 del matí ens vegem al Parc Don Jose Matias Aragon ,front les escoles, per fer una ruta de BTT .

Si algú vol unir-se a nosaltres està convidat, sols fa falta tenir ganes de fer esport, una btt i una bona condició física per aguantar 50-60 km amb btt.(a i 5 ó 6 € per al esmorzar.)

dimarts, 6 de desembre del 2011

EIXIDA 06/12/2011 BICORP-CORTES DE PALLAS.

Hui dia de la Constitució hem fet una eixida extraordinària, 3 bikers hem anat a Bicorp a fer està meravella de ruta, Javi Company, Ferran i Jo.
Que ruta, una de les més boniques paisagisticament parlant si no la més de tota la provincia de València, ara la ruta és llarga amb més de 70 kms, dura amb més de 1600 metres de desnivell acumulat i ara que acurta tant el dia cal anar en compte per que no hens agafe la nit per la muntanya.
Nosaltres hem eixit a les 7:30 de La Pobla per poder agafar el dia per davant, a les 9 del matí eixiem de Bicorp, pujant i pujant casi 20 kms, parem a esmorzar per el camí i després ja planejant arribem al diposit de La Muela, agafem la trialera que baixa a Cortes, la senda de Cavanilles, una trialera de casi 3 kms que estava molt mullada i on hem tingut que fer bona part patejant.
Arribem a Cortes un poc abans de la una del migdia, dinem al restaurant Chema un bon menu i sense perdre massa temps mamprenguem la tornada pujant i pujant un altra vegada al cinto cabra primer i al Buitre despres per agafar una llarga baixada que hens conduirà de nou a Bicorp, són les 5 de la vesprada i tenim el objectiu complit, i la espineta que teniem clavada del últim viatge que vinguérem i no hens dona temps a baixar a Cortes ha quedat curada per sempre.

TOTES LES FOTOS DE BICORP-CORTES 2

Perfil i ruta:

Açò és tot, el dissabte més.